Σάββατο, 7 Μαρτίου 2009

Επιστολή της Κίνησης προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής

Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών Μαθρακίου
Μαθράκι - Κέρκυρα

Μαθράκι 06/03/09

Προς
Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας
Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής
Δ/νση Θαλασσίων Μεταφορών τμήμα Β’
Υπ’ όψη: κυρίου Μάμη



Θέμα: Εξυπηρέτηση της Δρομολογιακής Γραμμής Αγ. Στεφάνου – Ερείκουσα - Μαθράκι - Οθωνοί.



Με αγωνία παρακολουθούμε εμείς οι κάτοικοι του Μαθρακίου τις πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με την υπ’ αρίθμ. 8/2009 πράξεως του Ζ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την οποία κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της ανωτέρω δρομολογιακής γραμμής.
Θεωρούμε ότι ορθώς έπραξε το Υπουργείο σας και η αρμόδια Δ/νση με την κατακύρωση του μειοδοτικού διαγωνισμού στην εταιρεία “ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΛΑΙΝΣ Ναυτική Εταιρεία” με το Ε/Γ – Δ/Ρ «ΠΗΓΑΣΟΣ», Ν.Π. 4492, ως πλοίο κατηγορίας 3 και για χρονικό διάστημα μέχρι 31/10/2012. Επίσης ευχαριστούμε για την ΑΙΤΗΣΗ σας ΠΕΡΙ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΣ της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Δράττοντας την ευκαιρία αυτή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις ιδιαιτερότητες της περιοχής μας και τον λόγο για τον οποίο προτιμούμε την δρομολόγηση του Ε/Γ–Δ/Ρ «ΠΗΓΑΣΟΣ».
Το νησί μας στερείται όλων των βασικών υποδομών επιβίωσης, ήτοι δεν υπάρχει φαρμακείο, καταστήματα τροφίμων, οικοδομικών υλικών, γεωργικών προϊόντων, κτλ. κατόπιν τούτου εμείς ιο κάτοικοι είμεθα αναγκασμένοι να μεταβαίνουμε στην απέναντι ακτή του Αγίου Στεφάνου για να προβούμε σε αγορές προϊόντων. Τα προϊόντα αυτά τα οποία είναι απαραίτητα για την επιβίωση μας μέχρι τώρα τα μεταφέρουμε με το πλοίο ΠΗΓΑΣΟΣ το οποίο έχει αρκετό χώρο για μεταφορά εμπορευμάτων και αποσκευών στην πρύμνη του και σε ένα μικρό αμπάρι. Σε αντίθεση με το πλοίο της Εταιρείας «ΚΟΡΦΟΥ ΑΡΜΟΝΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» το οποίο δεν διαθέτει καθόλου χώρο αποσκευών και εμπορευμάτων.
Πρέπει να γίνει απολύτως σαφές ότι οι κάτοικοι όλων των Διαποντίων νήσων δεν είναι τουρίστες που μετακινούνται με το τσαντάκι τους και το μαγιό τους, δεν μας ενδιαφέρει ένα τουριστικό σκάφος, μας ενδιαφέρει ένα σκάφος που θα δύναται να μεταφέρει αποσκευές και λίγα εμπορεύματα.
Σε ενάντια περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα μας, δηλώνουμε ότι θα απέχουμε από την μετακίνηση με το σκάφος της εταιρείας «ΚΟΡΦΟΥ ΑΡΜΟΝΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» έως ότου δρομολογηθεί κατάλληλο σκάφος που θα καλύπτει τις ανάγκες μας και όχι την γραφειοκρατία. Το Ελληνικό Κράτος δεν πρέπει να σπαταλά χρήματα όταν όπως λέει ο Λαός μας «δεν πιάνουν τόπο»
Σύμφωνα με τα ανωτέρω παρακαλούμε να λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν σας την ιδιαιτερότητα αυτή και σε περίπτωση που η αναμενόμενη απόφαση επί της Αιτήσεως σας από το Ελεγκτικό Συνέδριο είναι αρνητική να διενεργήσετε νέο μειοδοτικό διαγωνισμό με αιτούμενες προδιαγραφές την μεταφορική ικανότητα του σκάφους όχι μόνον σε επιβάτες, αλλά και σε εμπορευματική μεταφορική ικανότητα και με αυτά να βαθμολογηθεί πρωτίστως.
Επαφιέμεθα στην δίκαια κρίσης σας και ευελπιστούμε ότι το αίτημα μας θα εξεταστεί θετικά και θα τύχουμε της δέουσας απάντησης.


Με εκτίμηση,
Για την Διοικούσα Επιτροπή
Αλέξανδρος Κατιφέογλου






Κοινοποίηση
1. Γραφείο Υπουργού κ. Αναστάση Παπαληγούρα
2. Γραφείο Υφυπουργού κ. Πάνου Καμμένου
3. Γραφείο Επικοινωνίας & ΜΜΕ ΥΕΝΑΝΠ
4. Κεντρικό Λιμεναρχείο Κέρκυρας
5. Πρόεδρο Κοινότητας Μαθρακίου

Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών Μαθρακίου

Read more...

Δωρεάν αύριο οι μετακινήσεις για τις γυναίκες

Δωρεάν θα μπορούν να μετακινηθούν οι γυναίκες με τα μέσα μαζικής μεταφοράς αύριο Κυριακή, Ημέρα της Γυναίκας, με απόφαση του υπουργού Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη.
Η απόφαση αφορά τόσο τα μέσα μεταφοράς Αθήνας και Θεσσαλονίκης όσο και τον ΟΣΕ και τα ΚΤΕΛ σε όλη την Ελλάδα.

Read more...

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΑΡΓΩ 8-3-2009

Read more...

Θετικό το Τεχνικό Επιμελητήριο στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις του Δήμου Κερκυραίων

Θετικά αντιμετωπίζει η ΔΕ του παραρτήματος Κέρκυρας του ΤΕΕ τις προτεινόμενες από το Δήμο Κερκυραίων κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το ιστορικό κέντρο, εφόσον όπως τονίζεται στη ανακοίνωση που εξέδωσαν, στηρίζονται σε πορίσματα κυκλοφοριακών μελετών και τα μέτρα που λαμβάνονται είναι μέσα στα πλαίσια του Σχεδίου Διαχείρισης του Δήμου Κερκυραίων, που εγκρίθηκε από την UNESCO.

Ωστόσο, όπως υπογραμμίζεται από τη διοικούσε επιτροπή του ΤΕΕ οι προτεινόμενες ρυθμίσεις δεν συνοδεύονται από ακριβή εκτίμηση, κατά πόσον δηλαδή και σε τι βαθμό θα επιβαρυνθεί το Σαρόκο και οι γύρω περιοχές, κυκλοφοριακά αλλά και ως προς τη στάθμευση. Επίσης μεταξύ άλλων επισημαίνεται πως για να αποφευχθεί ο όποιος κίνδυνος ολόκληρη η πόλη ή τμήματά της να γίνουν δυσπρόσιτα, με σοβαρές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις, επιβάλλεται να υπάρξει συνολική και όχι τμηματική εφαρμογή των μέτρων.

Τέλος γίνεται ακόμη αναφορά στην ανάγκη αναβάθμισης της λειτουργίας του αστικού ΚΤΕΛ αλλά και στη δρομολόγηση των κυκλοφοριακών αξόνων που θα ανακουφίσουν κυκλοφοριακά το κέντρο της πόλης, όπως ο εξωτερικός περιφερειακός δακτύλιος (παράκαμψη της πόλης ) και ο ενδιάμεσος δακτύλιος.

ΕΡΤ



Read more...

Ολυμπιακή Αεροπορία ύστερα από 35 χρόνια περνά σε «χέρια» ιδιωτών.

Προς την ολοκλήρωσή της βαίνει πλέον η διαδικασία αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής, καθώς όπως ανακοινώθηκε αργά το βράδυ από τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος χειριζόταν το συγκεκριμένο ζήτημα, είχαν επιτυχή κατάληξη οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της εταιρίας MIG.


Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Χατζηδάκη, στην παρούσα φάση επήλθε συμφωνία για το πτητικό έργο και την τεχνική βάση, ενώ για το θέμα της επίγειας εξυπηρέτησης δόθηκε παράταση μιας εβδομάδος, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εμπορική συμφωνία μεταξύ της MIG και της Swissport που είχε καταθέσει προσφορά μόνο για την επίγεια εξυπηρέτηση.


Ο υπουργός ανάπτυξης διευκρίνισε πως υπάρχει δέσμευση από την πλευρά της MIG, ότι αν δεν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις της με την Swissport, η MIG θα εξαγοράσει και τα στοιχεία ενεργητικού της επίγειας εξυπηρέτησης στην τιμή που έχει προσδιοριστεί από τους ανεξάρτητους εκτιμητές (44,8 εκ. ευρώ). Με αυτό τον τρόπο τα συνολικά έσοδα για το δημόσιο ανέρχονται σε 177,2 εκ. ευρώ.


Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι για να υπάρξει οριστική συμφωνία μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της MIG, θα πρέπει να δοθεί το πράσινο φως και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία παρακολουθεί τις εξελίξεις από κοντά και μάλιστα έχει ορίσει ειδικό επίτροπο καθ΄ όλη τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων. Μετά την έγκριση από την Κομισιόν η συμφωνία θα τεθεί υπό την κρίση της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων, η οποία αναμένεται να συνέλθει τις αμέσως προσεχείς ημέρες.


Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Χατζηδάκη για το θέμα:


«Οι επενδυτικοί και νομικοί σύμβουλοι της κυβέρνησης μας ενημέρωσαν ότι οι διαπραγματεύσεις τους με τους συμβούλους της MIG για την πώληση στοιχείων ενεργητικού του πτητικού έργου και της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής είχαν επιτυχή κατάληξη. Για την επίγεια εξυπηρέτηση, καθώς οι συζητήσεις της MIG και της Swissport για την ολοκλήρωση μεταξύ τους εμπορικής συμφωνίας συνεχίζονται, ζητήθηκε και δόθηκε παράταση μιας εβδομάδας στις αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με το δημόσιο. Εντωμεταξύ, υπάρχει δέσμευση από την πλευρά της MIG, ότι αν δεν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις της με την Swissport, η MIG θα εξαγοράσει και τα στοιχεία ενεργητικού της επίγειας εξυπηρέτησης στην τιμή που έχει προσδιοριστεί από τους ανεξάρτητους εκτιμητές (44,8 εκ. ευρώ). Με αυτό τον τρόπο τα συνολικά έσοδα για το δημόσιο ανέρχονται σε 177,2 εκ. ευρώ.


Το αποτέλεσμα της συμφωνίας των συμβούλων θα τεθεί υπό την κρίση της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων, που θα αναμένει πρώτα τη σχετική έγκριση για τη διαδικασία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.


Η συνολική εισήγηση των επενδυτικών και νομικών συμβούλων της Κυβέρνησης (Lazard, Εθνική, Εμπορική, Δικηγορικό Γραφείο Μπερνίτσα και Howrey), η οποία εγκρίθηκε από τον Επίτροπο Παρακολούθησης, που τοποθετήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συμφωνία με την Ελληνική Κυβέρνηση, δίνεται στη δημοσιότητα ( και το συντομότερο δυνατό μεταφρασμένη). Η εισήγηση αυτή, που αναφέρεται σε όλες τις πτυχές του θέματος, θα κατατεθεί για έγκριση στη διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων. Σε σχέση με την αξιολόγηση, ισχύουν οι διατυπωθείσες μέχρι σήμερα θέσεις της κυβέρνησης για την προστασία του καταναλωτή».


kathimerini.gr

Read more...
Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP