Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Μεγάλη πυρκαγιά στην Πειραιώς

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις κινδυνεύει να λάβει πυρκαγιά που ξέσπασε αργά το βράδυ της Πέμπτης σε νεο- αναγειρόμενη οικοδομή, στην οδό Πειραιώς 224. Στο σημείο σπεύδουν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις. Η φωτιά φαίνεται να έχει επεκταθεί σε σχεδόν ολόκληρο το οικοδομικό τετράγωνο.

Στο σημείο έσπευσαν 5 οχήματα της Πυροσβεστικής με 15 άνδρες που δίνουν μάχη προκειμένου η πυρκαγιά να μην επεκταθεί σε παρακείμενα κτίρια.

kathimerini.gr

Read more...

Οι bloggers φταίνε για όλα...ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!

ΑΠΟ ΤΟ BLOG apneagr

Ακούσαμε χτες τον πρωθυπουργό της χώρας μας, για λίγο καιρό ακόμα, να δηλώνει πως οι κουκουλοφόροι οργανώνονται με την τεχνολογία των sms και των blogs.

Προς μεγάλη μου απογοήτευση πληθαίνουν αυτοί που κατηγορούν τα blogs ως πηγή του κακού, χωρίς μάλιστα να έχουν καν ιδέα από Ίντερνετ.
Αλήθεια έχετε παρατηρήσει πως όλοι αυτοί που ασκούν κριτική στα blogs δε γνωρίζουν από υπολογιστές; Ίσως ούτε καν τα βασικά.

Αντίθετα αυτοί που σερφάρουν έστω λίγο στο Ίντερνετ, αντιλαμβάνονται την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης που σου προσφέρει ένα ιστολόγιο. Δεν είναι τίποτα άλλο από χώρος ανάπτυξης ιδεών. Συμφωνώ ότι δεν είναι όλα τα blogs έτσι και ότι ίσως κάποια έχουν μπλεχτεί στο παιχνίδι των αποκαλύψεων εξυπηρετώντας δικούς τους σκοπούς, αλλά και πάλι δεν είναι το Διαδίκτυο χώρος οργάνωσης των κουκουλοφόρων.

Μην τα γενικεύουμε όλα.

apneagr

Read more...

Απέδωσε η «ομηρία» των διευθυντικών στελεχών.

Διπλάσια αποζημίωση από αυτή που είχε αρχικά ανακοινωθεί κατάφεραν να αποσπάσουν οι εργαζόμενοι της γαλλικής θυγατρικής του ομίλου Scapa, οι οποίοι κράτησαν επί 24 ώρες «ομήρους» τα διευθυντικά στελέχη της εταιρείας, μετέδωσε σήμερα ο ραδιοφωνικός σταθμός France Info.

Οι 68 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της εταιρείας, που βρίσκεται στη γαλλική πόλη Μπελγκάρντ, θα πάρουν τελικά 1,7 εκ. ευρώ σε αποζημιώσεις από τον όμιλο Scapa, αφού κράτησαν από χθες «ομήρους» τα τέσσερα στελέχη που είχαν μεταβεί επί τόπου για να διαπραγματευτούν το κλείσιμο του εργοστασίου.

Σύμφωνα με τον συνδικαλιστή Κριστόφ Μπουρζέ, «όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους που δεν είναι διατεθειμένοι να διαπραγματευτούν, αυτή είναι η μόνη λύση. Η στρατηγική αυτή αποδίδει, αλλά πρέπει να ξέρεις πότε να σταματήσεις».

Η αντιμετώπιση των περιστατικών αυτών, τα οποία έφτασαν τα τέσσερα μέσα σε ένα μόλις μήνα, αποτελεί πονοκέφαλο για τον Γάλλο πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί, ο οποίος μία μόλις μέρα πριν από το χθεσινό κρούσμα είχε προειδοποιήσει: «Τι τακτική είναι αυτή; Έχουμε νόμους σ' αυτή τη χώρα. Δεν πρόκειται να ανεχθώ τέτοια πράγματα».

Η προειδοποίηση αυτή ωστόσο έπεσε στο κενό, ενώ τα συνδικάτα και η αριστερή αντιπολίτευση χαρακτηρίζουν «κατανοητή» αυτή την αντίδραση, η οποία πηγάζει από την απελπισία των εργαζομένων που έρχονται αντιμέτωποι με την απόλυση σε μια εποχή ακραίας ύφεσης και αυξανόμενης ανεργίας.

Η διάσταση απόψεων μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης αντικατοπτρίζει και το διχασμό της κοινής γνώμης, η οποία σε ποσοστό 45% κρίνει «αποδεκτή» την πρακτική αυτή. Μάλιστα, ένας μάνατζερ που είχε πέσει θύμα παρόμοιας «ομηρίας» το 2002, δήλωσε στον σταθμό France Info ότι θεωρεί την τακτική αυτή «αναγκαίο κακό».

«Βγήκαμε από το αδιέξοδο και γλιτώσαμε μέρες διαπραγματεύσεων», δήλωσε ο μάνατζερ, που ζήτησε να μην κατονομαστεί.

Read more...

Νέα τμήματα της Εγνατίας δόθηκαν στην κυκλοφορία

Ταχύτερα και ασφαλέστερα θα κινούνται τα οχήματα από Ηγουμενίτσα προς Κήπους, αλλά και προς Θεσσαλία, με τα δύο νέα τμήματα της Εγνατίας οδού που δόθηκαν χθές στην κυκλοφορία από τον υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ, Γιώργο Σουφλιά.
Το πρώτο, στο Νομό Ιωαννίνων, αφορά τη γέφυρα Αράχθου καθώς και το μήκους 2,5 χλμ. τμήμα από τη σήραγγα Δρίσκου μέχρι τη γέφυρα και η κυκλοφορία πλέον από τα Γιάννινα μέχρι το Μέτσοβο γίνεται μόνο μέσω της Εγνατίας αφού εγκαταλείπεται ο εξαιρετικά δύσκολος και επικίνδυνος παλιός εθνικός δρόμος.

Την απόσταση Ιωάννινα - Μέτσοβο οι οδηγοί θα τη διανύουν σε 20-25 λεπτά έναντι της μιας ώρας μέχρι τώρα. Η γέφυρα Αράχθου, μήκους 1.034 μ., είναι σήμερα η μεγαλύτερη οδική γέφυρα στην Ελλάδα.


Στην κυκλοφορία δόθηκε και το τμήμα από τον κόμβο Μετσόβου μέχρι τον κόμβο Παναγιάς στην περιοχή Τρικάλων, μήκους 15 χλμ., που ενώνει το Νομό Ιωαννίνων με το Νομό Τρικάλων καταργώντας οριστικά την παλιά εθνική οδό Ιωαννίνων - Τρικάλων και την περιβόητη διάβαση της Κατάρας που ταλαιπωρούσε τους χειμερινούς μήνες τους οδηγούς.


«Με τα τμήματα αυτά πέραν των άλλων επιτυγχάνεται η συγκοινωνία Θεσσαλίας και Ηπείρου μέσω της Εγνατίας. Έτσι αποφεύγεται η Κατάρα και επικίνδυνος δρόμος μήκους 90 χλμ. και συντομεύεται η διαδρομή μέχρι τα Γιάννενα κατά περίπου 1,5 ώρα?», επεσήμανε σε δηλώσεις του ο κ. Σουφλιάς. Για να ολοκληρωθεί η Εγνατία οδός από την Ηγουμενίτσα μέχρι τη Θεσσαλονίκη απομένουν δύο ακόμη τμήματα. Ένα στην περιοχή της Τύρια Ιωαννίνων, όπου επισκευάζεται σήραγγα στην οποία είχαν σημειωθεί καθιζήσεις και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το Μάιο, καθώς και 31 χλμ. από την Παναγιά μέχρι τα Γρεβενά που και αυτά θα ολοκληρωθούν στο ίδιο χρονικό διάστημα.


Σε δηλώσεις του στον κόμβο Παναγιάς, ο κ. Σουφλιάς τόνισε ότι από το Μάιο θα μπορεί ο καθένας να διατρέχει ολόκληρη την Εγνατία από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου, χαρακτηρίζοντάς την τον κυριότερο άξονα που ενώνει την Ευρώπη με την Ανατολή, ένα έργο τεράστιας στρατηγικής σημασίας και ανάπτυξης για την Ελλάδα. Επίσης, μεταξύ άλλων, επεσήμανε: «Η δέσμευσή μας από το 2004 ήταν ότι ο κύριος άξονας της Εγνατίας θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2008. Η απόκλιση των τεσσάρων μηνών οφείλεται στην φοβερή κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή». Και συνέχισε:


«Σήμερα, επισκεπτόμαστε το μεγαλύτερο μέτωπο έργων στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης, συνολικού μήκους 96 χλμ., από τα Γιάννενα μέχρι τα Γρεβενά, τα οποία άρχισαν να κατασκευάζονται επί των ημερών μας. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της Εγνατίας και σίγουρα το δυσκολότερο κατασκευαστικά, που χωρίζεται σε δύο τμήματα: το πρώτο τμήμα ξεκινάει από τα Ιωάννινα και καταλήγει στην Παναγιά, στα όρια μεταξύ Ηπείρου και Θεσσαλίας, και το δεύτερο τμήμα ξεκινά από την Παναγιά και καταλήγει στα Γρεβενά.


Ουσιαστικά, με αυτά τα δύο τμήματα, η Εγνατία οδός διασχίζει κάθετα την οροσειρά της Πίνδου, ενώνοντας την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα. Η περιοχή είναι γεωλογικά ασταθής. Πέρα από τα ψηλά βουνά το πέρασμα των οποίων απαιτεί την κατασκευή σηράγγων και τις χαράδρες που πρέπει να γεφυρωθούν, έπρεπε να αντιμετωπισθούν τεράστια προβλήματα κατολισθήσεων με ειδικές τεχνικές».


Κι επειδή η Εγνατία οδός άρχισε να κατασκευάζεται από την προηγούμενη κυβέρνηση, σημείωσε: «Εγώ όταν ανέλαβα το υπουργείο δεν μηδένισα και δεν υποβάθμισα το έργο των προκατόχων μου. Ας κάνουν το ίδιο. Εξάλλου τα έργα ανήκουν στο λαό. Πρέπει να αναγνωρίσουν ότι έγινε έργο και να μην ψελλίζουν κριτικές».


Ο κ. Σουφλιάς για τα βοηθητικά έργα επί της Εγνατίας οδού, όπως είναι τα ΣΕΑ και τα πάρκιν, δήλωσε ότι τα πάρκιν κατασκευάζονται σε όλο το μήκος του οδικού άξονα, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός για τα ΣΕΑ.


Όσον αφορά τα διόδια στην Εγνατία, μάλλον θα αρχίσουν να λειτουργούν μετά το καλοκαίρι. Το κόστος τους δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη, αλλά θα είναι μικρότερο από αυτό που πληρώνουν όσοι διέρχονται τους δρόμους που κατασκευάζονται με αυτοχρηματοδότηση.



p>2Fp>

Βραχονησίδα.com

Read more...

Αύξηση των δηλητηριωδών φιδιών στο Παγγαίο

Αμέτρητα δηλητηριώδη φίδια, κυρίως οχιές, έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο όρος Παγγαίο, σύμφωνα με όσα αναφέρουν κάτοικοι του οικισμού της Παλαιοκώμης, του δήμου Αμφίπολης Σερρών. Υποστηρίζουν, μάλιστα, πως ο αριθμός τους είναι τόσο μεγάλος, ώστε να βρίσκουν φίδια ακόμη και μέσα στις αυλές των σπιτιών τους.

Πρόσφατα, οχιά τσίμπησε τον κάτοικο του οικισμού Χρήστο Παγώνη, ο οποίος όμως δεν έχασε την ψυχραιμία του. Σκότωσε το φίδι, το τοποθέτησε σ' ένα μπουκάλι και κατευθύνθηκε στο κέντρο υγείας Ροδολίβους. Από εκεί μεταφέρθηκε στο γενικό νοσοκομείο Δράμας, όπου του χορηγήθηκε το κατάλληλο αντίδοτο.

Οι κάτοικοι της περιοχής υποστηρίζουν πως η εμφάνιση τους οφείλεται σε οικολόγους, που άφησαν ελευθέρα φίδια στην περιοχή του Παγγαίου. Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Αμφίπολης, Πέτρος Πετρίδης, είναι καθησυχαστικός. Τονίζει πως «δεν παρουσιάστηκε αύξηση δηλητηριωδών φιδιών» και ανέφερε ότι «πάντα η περιοχή είχε αρκετά φίδια, λόγω του πετρώδους εδάφους».

Πάντως, ο δήμαρχος ζήτησε ήδη από τις αρμόδιες υπηρεσίες να λάβουν μέτρα προφύλαξης και αντιμετώπισης των φιδιών. Άλλωστε, παραδέχεται πως, «ο κόσμος έχει πανικοβληθεί, από το μεμονωμένο περιστατικό που συνέβη στο συγχωριανό του». Προειδοποιεί, βέβαια, πως «αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να τραγικοποιούμε τα πράγματα».

kathimerini.gr

Read more...

Καταρρέει η βιομηχανική παραγωγή στην Ευρωζώνη

Πτώση-ρεκόρ της βιομηχανικής παραγωγής τους σημείωσαν τον Φεβρουάριο η Γερμανία και η Ιταλία, καταδεικνύοντας την εικόνα που επικρατεί στη βιομηχανία της ευρωζώνης, που αντιμετωπίζει ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες υπό το βάρος της μεγάλης κάμψης του παγκόσμιου εμπορίου.

Η βιομηχανική παραγωγή σημείωσε πτώση και στις 16 χώρες-μέλη της ζώνης του ευρώ, εμφανίζοντας ελάχιστες ενδείξεις για ενδεχόμενη μελλοντική βελτίωση, γεγονός που θρυμματίζει τις όποιες ελπίδες για ανάκαμψη της οικονομίας.

Στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, η βιομηχανική παραγωγή μειώθηκε κατά 23,2%, σε ετήσια βάση, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη πτώση από την επανένωση των δύο Γερμανιών 1990.

Η πτώση στην Ιταλία ανήλθε στο 20,7%, που επίσης είναι η μεγαλύτερη από το 1990.

Σχολιάζοντας το εύρος της κάμψης της βιομηχανικής παραγωγής, οι οικονομολόγοι χαρακτήρισαν την κατάρρευση της παραγωγής ως «τρομερή», αναφέροντας όμως ότι το μέγεθος της «καταστροφής» θα πρέπει να ενεργοποιήσει τους αρμόδιους για τη λήψη περισσότερων μέτρων για την τόνωση της οικονομίας.

kathimerini.gr

Read more...
Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP