Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Μ.Μπούκας: ¨Αντίδωρο ο αριθμός θέσεων προσωπικού που ήδη έχει προκηρυχθεί για το Νέο Νοσοκομείο

“Αντίδωρο” χαρακτηριζει τον αριθμό θέσεων προσωπικού που ήδη έχει προκηρυχθεί για το Νέο Νοσοκομείο, ο γραμματέας της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Μ.Μπούκας.
Αναλυτικά, σε δήλωσή του επισημαίνει τα εξής:

Ποτέ δεν είπαμε ψέματα.
Ποτέ δεν εκμεταλλευτήκαμε την αγωνία και το καημό του Κερκυραϊκού Λαού για το ιερό δικαίωμά του να έχει υψηλού βαθμού παροχές υγείας στον τόπο του.
Αντίθετα, αγωνιστήκαμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.
Δυστυχώς όμως, για άλλη μια φορά το αποτέλεσμα των προσδοκιών μας είναι κατώτερο των περιστάσεων.
Για άλλη μια φορά το “Αθηνο-κεντρικό” κράτος αφυδατώνει την περιφέρεια.
Δεν την αφήνει να αναπνεύσει, να αναπτυχθεί και έτσι ανακυκλώνει και γιγαντώνει τον φαύλο κύκλο της αναποτελεσματικότητας.
Διαμαρτυρόμαστε έντονα για τον παραγκωνισμό του τόπου μας στα θέματα της υγείας, διαχρονικά, πολύ περισσότερο σήμερα που όλος ο Κερκυραϊκός Λαός περιμένει να μεταφερθεί η χρήση του παλαιού Νοσοκομείου στο Νέο.
Πράγματι είναι ικανοποιητικός ο αριθμός των 3103 νέων θέσεων στα Νοσοκομεία της χώρας, δυόμιση μήνες μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ και μάλιστα στη δεδομένη οικονομική συγκυρία.
Καμία σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
Πράγματι, είναι λογικό να δοθεί προτεραιότητα στις ανάγκες των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας των Νοσοκομείων.
Να δοθεί επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα στην στελέχωση του Αττικού Νοσοκομείου που αποτελεί καύχημα για την πατρίδα μας.
Αλλά,
υπάρχει και η περιφέρεια της Ελλάδας.
Υπάρχει και η Κέρκυρα σε μία ιστορική καμπή,
εκείνης της μεταφοράς της χρήσης του παλαιού στο Νέο Νοσοκομείο.
Της αύξησης των νοσηλευτικών κλινών από 220 σε 321,
όταν ήδη παρατηρείται έλλειψη προσωπικού στην εξυπηρέτηση των 220 κλινών.
Για όλους αυτούς τους πραγματικούς λόγους θεωρούμε .
Κερκυραίοι πολίτες,
τονίσαμε και επαναλαμβάνουμε ότι η μεταφορά της χρήσης από το παλαιό στο Νέο Νοσοκομείο, εφόσον δεν υπάρχει ικανή τουλάχιστον στελέχωση, δεν είναι δυνατόν να καλύψει ιατρικές και νοσηλευτικές ανάγκες με τρόπο ασφαλή.
Καλούμε για άλλη μια φορά όλους τους αιρετούς εκπροσώπους του Νομού που ρόλος τους είναι η εξυπηρέτηση των λαϊκών συμφερόντων, να υψώσουν και αυτοί σοβαρά και σθεναρά την φωνή διαμαρτυρίας και να την ενώσουν με την δική μας.
Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα καταβάλουμε ισχυρές προσπάθειες ώστε η Υπουργός Υγείας να επισκεφθεί τον τόπο μας για να έχει αληθή, άμεση και ιδία αντίληψη συνολικά των προβλημάτων στο χώρο της υγείας(ανάγκη πρόσληψης επί πλέον προσωπικού με την νέα προκήρυξη εντός του 2010, μεταφορά της χρήσης του παλαιού Νοσοκομείου στο Νέο, χρήση του παλαιού Νοσοκομείου, ΕΚΑΒ, Κέντρα Υγείας),
ώστε δημόσια πλέον να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα λύσεων των προβλημάτων στον Κερκυραϊκό Λαό.
Προσωπικά είμαι αισιόδοξος ότι σε αντιπαράθεση με την λογική που επικρατεί στο “κεντρικο-κεντρικό” κράτος θα δικαιωθούμε.

 


Read more...

Όποιος τολμά να αρθρώσει αντίθετη άποψη, πολύ δημοκρατικά, χαρακτηρίζεται ως φασίστας

Αποφάσισα να σας γράψω τη γνώμη μου από τη γειτονική Ιταλία, όπου ζω μονίμως για περισσότερα από 10 έτη.

Το πρόβλημα δεν είναι το αν πρέπει να δίνεται ιθαγένεια στους μετανάστες ή όχι. ΑΛΛΑ πρέπει μέσα σε μια ολοκληρωμένη μεταναστευτική πολιτική , που ΔΥΣΤΥΧΩΣ, στην Ελλάδα, ΛΕΙΠΕΙ. Όταν οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες κάνουν το παν για να ελέγχουν τη μεταναστευτική ροή προς αυτές (Δουβλίνο ΙΙ, καταγραφή αναγκών σε μετανάστες), στην Ελλάδα, δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, έχουμε μια ΚΑΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΩΝ πολιτικών.

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ τι κάνουν οι άλλες «ακριτικές» χώρες , με λιγότερα προβλήματα από την Ελλάδα, πριν καταγγείλετε τους πάντες ως ακροδεξιούς.

- Ο Ιταλικός νόμος δεν δίνει ιθαγένεια σε κάποιον που παρανόμησε στην Ιταλία. Ούτε πριν 10 ούτε πριν 20 χρόνια.

- Ο μετανάστης παίρνει ιθαγένεια μετά από 10 *ΔΕΚΑ* χρόνια νόμιμης παραμονής στην Ιταλία. ΓΙΑΤΙ 5 στην Ελλάδα; Γιατί είναι λιγότεροι οι μετανάστες ποσοστιαία; Γιατί τα Βαλκάνια είναι πιο ασφαλής περιοχή από την Ιταλία και ετσι το να δίνεις ιθαγένεια είναι λιγότερο επικίνδυνο μελλοντικά;

Μήπως ο κάθε λαθρομετανάστης θα... προτιμήσει να μπει παράνομα στην Ελλάδα, που ετσι κι αλλιώς είναι ξέφραγο αμπέλι, με την προοπτική να πάρει υπηκοότητα σε 5 χρόνια, παρά πχ στην Ιταλία; Αλλά τέλος, πόσους επιτέλους μετανάστες χωρά η Ελλάδα; Στην Ιταλία κάθε χρόνο ο κάθε νόμος έχει τη λίστα αναγκών του. Στην Ελλάδα όποιος μπαίνει, μένει. Και δίνει και πιο εύκολα ιθαγένεια. Έτσι θα κάνετε τη «μηδενική ανοχή στη λαθρομετανάστευση» , όπως έλεγε προεκλογικά ο κύριος Πρωθυπουργός;

- Στην Ελβετία, ο μετανάστης παίρνει ιθαγένεια σε 12 *ΔΩΔΕΚΑ* χρόνια, εκ των οποίων τουλάχιστον 3 συνεχή πριν την αίτηση.

Γιατί στην Ελλάδα 5 χρόνια; Για ψηφοθηρία; (τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;)

- Τα ΠΑΔΙΑ των μεταναστών παίρνουν ιθαγένεια, αν έχουν μείνει ΣΥΝΕΧΩΣ στην Ιταλία μέχρι την ΕΝΗΛΙΚΊΩΣΗ (όχι πήγα 3 τάξεις του σχολείου και τέλειωσε) και δηλώσουν μέσα σε 1 *ΕΝΑ* χρόνο από την ενηλικίωση πως θέλουν την υπηκοότητα (Όχι 3 όπως στην Ελλάδα).

- Η Ιταλία μπορεί να αρνηθεί την υπηκοότητα σε περιπτώσεις που κρίνει πως απειλείται η ασφάλεια του κράτους.

- Στην Ελβετία ο αιτούμενος πρέπει να αποδείξει ότι έχει εμποτιστεί με την κουλτούρα της χώρας.

- H Ιταλία ετοιμάζει νέο νόμο που θα επιβεβαιώνει τα 10 έτη ΣΥΝΕΧΟΥΣ και ΝΟΜΙΜΗΣ διαβίωσης στην Ιταλία και 1 χρόνο μαθημάτων ιταλικής κουλτούρας , με τελική εξέταση που θα πρέπει να περάσει ο αιτών.

Αυτό, βέβαια, συνοδεύεται από αυστηρή μεταναστευτική πολιτική με καταγραφή των ετησίων αναγκών σε μετανάστες ανά νομό, με διακρατικές συμφωνίες για ΕΠΟΧΙΑΚΟΥΣ μετανάστες (πχ για αγροτικές εργασίες), που ΔΕΝ παίρνουν υπηκοότητα, λόγω προσωρινής άδειας παραμονής και αυστηρό έλεγχο των συνόρων. Το αποτέλεσμα βέβαια, είναι πως πέρυσι οι αφίξεις λαθρομεταναστών στην Ελλάδα ήταν 150.000 ενώ στην Ιταλία 15.000, γιατί όλοι έχουν μάθει πού είναι το ξέφραγο αμπέλι.

Λόγω ειδικών συνθηκών και μόνο (Βαλκάνια, σύνορα με ΑΣΙΑ) και το γεγονός πως η Ελλάδα έχει αποδεχθεί μεγάλο πληθυσμό από γειτονικές χώρες που κάποτε μπορεί να δημιουργήσουν εθνικό πρόβλημα, η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΗ πολιτική απόδοσης ιθαγένειας.

Υπάρχουν και χειρότερα ξέρετε, όπως η οπισθοδρομική Ιαπωνία

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, όπως συνέβη και στην οικονομία, η Ελλάδα προσπαθεί να τρέξει να φανεί «προοδευτική», με μισές πολιτικές, που πάλι φοβάμαι πως μια μέρα θα χρεοκοπήσουν, όπως χρεοκόπησε και η οικονομία. Δεν υπάρχει καμιά οργάνωση και όποιος τολμά να αρθρώσει αντίθετη άποψη, πολύ δημοκρατικά, χαρακτηρίζεται ως φασίστας.

Είναι επίσης ανώφελο να υπενθυμίσω, πως η «ανοιχτή δημοκρατία» στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, δεν περιορίζεται σε μια ιστοσελίδα που το σχόλιο περνά από έγκριση. Περνά από ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, όπου ο ΛΑΟΣ εάν θελήσει, με συλλογή υπογραφών, ΠΡΟΚΑΛΕΙ δημοψήφισμα. Τα δημοψηφίσματα μόνο οι ακροδεξιοί και οι ακροαριστεροί τα φοβούνται… Και οι Ελληνικές κυβερνήσεις λόγω ψηφοθηρίας και ανευθυνότητας. Άλλωστε, δε νομίζω να πιστεύει κανείς πως η ακροδεξιοί στην Ελλάδα είναι τόσοι ώστε να περάσουν τη δική τους θέση σε δημοψήφισμα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, στην Ελλάδα, αυτό είναι ΑΛΛΗ μια «ξεχασμένη» ψηφίδα του πολιτικού και δημοκρατικού συστήματος που υπάρχει στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Ανοιχτή δημοκρατία θα ήταν να θέσετε στο ΛΑΟ να διαλέξει αν θέλει 5 ή 10 χρόνια διαμονής για ιθαγένεια και αν φτάνουν 3 τάξεις του σχολείου για τα παιδιά τους.

Η Ελλάδα πρέπει να βγει από τις στρεβλώσεις του παρελθόντος και το άγχος να αποδείξει με ΗΜΙΜΕΤΡΑ ότι είναι «προοδευτική».

Στην Ελλάδα, περνάει το χαλαρό μέρος της μεταναστευτικής πολιτικής και δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ από τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ μέτρα που έχουν όλες οι άλλες πολιτισμένες χώρες. Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι η υστερία με τους ακροδεξιούς που έχει χτυπήσει τον Ελληνικό τύπο.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Α. Αντωνιάδης

apneagr

Read more...

H ουτοπία με τις "αποδείξεις" του Υ.Ο


Γράφει:

Μ.ΣΙΟΥΜΗΣ

Οικονομολόγος

Να βάλουμε λιγάκι τα πράγματα σε μια σειρά?
Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα τι επιδιώκει δηλαδή αυτή η ιστορία με τις αποδείξεις.
1)Επιδιώκει να «τεκμηριώσει» το αφορολόγητο ή την έκπτωση του μισθωτού ή του συνταξιούχου ή του μικροειδοδηματία;
2)Επιδιώκει να «ελέγξει» τις πωλήσεις των εμπόρων και των επαγγελματιών. Να εξαναγκάσει δηλαδή τον ψιλικατζή της γειτονιάς να κόβει απόδειξη για 1 ευρώ πασατέμπο που θα αγοράσω και για μια μπύρα;
3)Να εξαναγκάσει τον Μήτσο τον υδραυλικό και το Θανάση τον ηλεκτρολόγο να εκδώσει ΑΠΥ για την επισκευή που θα μου κάνει;

Υποθέτω και τα τρία.
Ας αρχίσουμε από το τρίτο.
Πόσο δύσκολο είναι να θεσπίσει ένα κατώτερο τεκμαρτό εισόδημα γι'αυτές τις κατηγορίες επαγγελμάτων, σε συνδυασμό πάντα με τις αγορές και την απασχόληση προσωπικού ή το μέγεθος των εγκαταστάσεων.
Το κατώτερο τεκμαρτό θα είναι η προϋπόθεση για να διατηρεί την επαγγελματική του ιδιότητα (θεώρηση βιβλίων), ή ακύρωση σε περίπτωση που δεν το καλύπτει (εσκεμμένη παύση εργασιών)
Με βάσει το κατώτερο αυτό τεκμαρτό εισόδημα θα προσδιορίζεται και ο ΦΠΑ που θα υποχρεούται να καταβάλει και ο ΦΕ.
Πάμε στην δεύτερη περίπτωση.
Με βάσει τις αποδείξεις θα προσδιορίζεται το αφορολόγητο ποσό των φορολογουμένων.
Ας μην κρυβόμαστε. Ή μάλλον ας μην εθελοτυφλούμε.
Πρώτον. Οι αποδείξει είναι αθεώρητες. Με μόνο κριτήριο τον ΑΦΜ του πωλητή, την ημερομηνία και το ποσόν που λέει ότι θα ζητάει δεν υπάρχει στην ουσία κανένας έλεγχος.
Διότι σε καταστήματα με λίγα είδη αλλά μεγάλους τζίρους, σήμερα, εκδίδονται εκατοντάδες ή και χιλιάδες αποδείξεις την ημέρα με το ίδιο ποσό.
Τι θα κάνει λοιπόν το σύστημα, αν ένας κακός φορολογούμενος, κοπιάρει μια απόδειξη και βάλει το φωτοαντίγραφο στην δήλωσή του?
Θα ελέγξει το σύστημα άν ο Κοντραφούρης τις 5/5/10 εξέδωσε 786 αποδείξεις των 200 € και στις δηλώσεις βρέθηκαν 789?. Ε και? Τι θα κάνει? Θα κάνει έλεγχο με laser σε όλες τις δηλώσεις και στα τσουβαλάκια των αποδείξεων να δει ποια είναι γνήσια και ποια φωτοαντίγραφο?
ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΥΡΙΟΙ? Και ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ?
Ας προσδιορίσουν μια εκλογικευμένη έκπτωση με βάση συγκεκριμένες δαπάνες, όπως ισχύει μέχρι σήμερα, και ας ξεχάσουν τα τσουβαλάκια με τις αποδείξεις, από τα ψιλικατζίδικα και τους φούρνους.
Πάμε στην πρώτο στόχο. Τον έλεγχο των επαγγελματιών – εμπόρων για το αν δηλώνουν τις πωλήσεις και αν αποδίδουν ΦΠΑ. Και ΦΕ
Στην κατηγορία αυτή ο λαιμός της μπουκάλας είναι οι Αγορές.
Το να γίνει πλασματική διακίνηση από τον παραγωγό-βιομηχανία ή χονδρέμπορο ή εισαγωγέα προς τον έμπορο, σίγουρα είναι πολύ πιο δύσκολο και ο νόμος είναι εξουθενωτικός
Εν πάσει περιπτώσει άς ρίξει το βάρος εκεί.
Το να μην καταχωρηθεί η αγορά…. Καραδοκεί το ΚΕΠΥΟ…
Δεδομένης λοιπόν της επαρκούς πληροφόρησης των αγορών, ας θεσπίσει ένα ποσοστό (με διάφορα κριτήρια – Γεωγραφική ζώνη-αριθμός απασχολουμένων κλπ) κατά κατηγορία επαγγέλματος και ας εισπράξει και το ΦΠΑ και τον ΦΕ με βάσει τις τεκμαρτές αυτές πωλήσεις.
Αντί λοιπόν να κυνηγούμε μάγισσες στα… τσουβαλάκια του φακίρη, ας εκλογικέψουμε το σύστημα…..
Και όπως είπα και πιο πάνω και αν ακόμα το σύστημα ήταν εφαρμόσιμο (που δεν είναι) το κόστος και ο χρόνος ελέγχου είναι σίγουρα παραπάνω από απαγορευτικά
Τέλος πάντων δεν επιδιώκω με το παρόν να «στήσω» τον φορολογικό νόμο, αλλά εκτιμώ ότι είναι περισσότερο «πραγματικές» και «βατές» οι κατευθύνσεις που μνημονεύω. Και σίγουρα δεν είναι μόνον αυτές.


Read more...
Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP