Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009

«Απόσυρση τέλος» αποφάσισε η κυβέρνηση

Ολοκληρώθηκε το μέτρο της απόσυρσης των παλιάς τεχνολογίας ΙΧ αυτοκινήτων, όπως αποφασίστηκε και ανακοινώθηκε, μετά τη συνάντηση των αρμοδίων υπουργών Οικονομικών κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος κ. Τίνας Μπιρμπίλη.

Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, υπάρχει αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού τους. Πλέον, θα επιβαρυνθούν πολύ τα αυτοκίνητα άνω των 2.000 κυβικών, ενώ θα μειωθεί το τέλος για τα μικρότερου κυβισμού οχήματα.

Τέλος, η ιδέα του «πράσινου δακτυλίου» αποσύρεται, για την ώρα, προκειμένου να γίνει μία ευρύτερη και συνολική μελέτη.

Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Η κ. Μπιρμπίλη είπε ότι το μέτρο αυτό θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο ενός συνολικού πακέτου για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα όπως είναι ο τεχνικός έλεγχος, οι κάρτες καυσαερίων, η ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα δίκτυα των πεζοδρόμων, των ποδηλατοδρόμων, της ήπιας κυκλοφορίας, η αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κλπ.

Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά, από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά, από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά, από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.

kathimerini.gr

Read more...

Αποσύρεται από την κούρσα της διαδοχής ο Δημ. Αβραμόπουλος

Απέσυρε την υποψηφιότητά του για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας. Αναλυτικά, ο κ. Αβραμόπουλος ανέφερε τα εξής:

««Στις 13 Οκτωβρίου, ανακοίνωσα την υποψηφιότητά μου για την Προεδρία του Κόμματος, θέτοντάς την, στην κρίση των φίλων και των οπαδών της Νέας Δημοκρατίας.

Θεώρησα, ότι η κρίση που ακολούθησε τη συντριπτική ήττα της παράταξής μας, αποτελεί ταυτόχρονα τη μεγάλη της ευκαιρία να μετατρέψει τη διαδικασία εκλογής σε απαρχή μιας πορείας ανανέωσης και της παράταξής μας και του πολιτικού μας συστήματος.

Για το λόγο αυτό, επέμεινα, από την αρχή σε μία αναγκαία προϋπόθεση: να ανοιχτεί το Κόμμα προς την κοινωνική του βάση, πέραν δηλαδή των οργανωμένων μελών, να άνοιγε η πόρτα για τους φίλους και τους οπαδούς μας, που θα ήσαν οι εγγυητές της ενότητάς μας και οι πρωταγωνιστές της ανανέωσής μας και κατέβαλα κάθε προσπάθεια να πείσω τους συνυποψηφίους μου και τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής.

Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης της Κεντρικής Επιτροπής, που θα ελάμβανε τις αποφάσεις για τις αναγκαίες αλλαγές του Καταστατικού μας, αποδέχθηκα μία λύση που, ενώ δεν απηχούσε τις πραγματικές προσωπικές μου απόψεις, έκρινα, ότι ήταν επιβεβλημένη στο όνομα της αποτροπής άμεσου κινδύνου για τη συνοχή της παράταξής μας.

Με την τροπή που παίρνουν, ακόμα και σήμερα τα πράγματα, μετά την προχθεσινή Συνεδρίαση, θεωρώ, ότι πρέπει να ολοκληρώσω το βήμα που έκανα στην Κεντρική Επιτροπή, παίρνοντας αποφάσεις, που υπαγορεύει η συνείδηση και οι αρχές μου με γνώμονα τη διαφύλαξη της ενότητας του Κόμματος και την εξασφάλιση της υπέρβασης της κρίσης του.

Δεν επιθυμώ να είμαι μέρος αυτής της κρίσης.

Αρνούμαι να γίνω μέρος αυτής της εσωτερικής σύγκρουσης.

Επιθυμώ να είμαι συντελεστής παραγωγής μιας νέας πολιτικής, με όρους, που θα προετοιμάζουν το μέλλον, χωρίς να αναπαράγουν το παρελθόν και τους διχασμούς του.

Για το λόγο αυτό, αποσύρω τη υποψηφιότητά μου για την Προεδρία του Κόμματος.

Εξακολουθώ να θεωρώ, ότι οι διαδικασίες εκλογής της νέας ηγεσίας δεν πρέπει να εξελιχθούν σε διαδικασίες οποιασδήποτε αμφισβήτησης και κυρίως της αποτελεσματικότητας των αναγεννητικών προσπαθειών της παράταξής μας.

Είναι αυτή, μία ακόμα σημαντική συνεισφορά μου την κρίσιμη τούτη ώρα, στην ταχύτερη δυνατή επίλυση του προβλήματος της ηγεσίας, με τρόπο, όμως, που να συνδυάζει την επιλογή της νέας ηγεσίας με την απάντηση κρίσιμων ερωτημάτων ταυτότητας και ιδεολογίας.

Επιλέγω, δηλαδή, η περαιτέρω συμβολή μου να είναι συμβολή αρχών και ιδεών, μακριά από δεύτερες σκέψεις και υστεροβουλία.

Παραμένω σταθερά στην πρώτη γραμμή της συλλογικής μας προσπάθειας».

naftemporiki.gr

Read more...

Νέες κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά

Νέα 48ωρη απεργία από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας αποφάσισε η Ομοσπονδία Λιμενεργατών Ελλάδος. Την ίδια ώρα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά εξηγήσεις από τη χώρα μας με αφορμή την κρατική ενίσχυση που δόθηκε στον ΟΛΠ για την κατασκευή του προβλήτα 1 και την απόκτηση εξοπλισμού. Όπως τονίζει η Κομισιόν, «εάν η Ελλάδα δεν μπορέσει να αιτιολογήσει επαρκώς ότι τα χρήματα δεν δόθηκαν παράνομα στον Οργανισμό, τότε θα επιστραφούν στο πρόγραμμα δημοσίων έργων».

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Λαφαζάνης και Θοδωρής Δρίτσας συναντήθηκαν σήμερα (Δεύτερα) με την υπουργό Οικονομίας κα Λούκα Κατσέλη, προκειμένου να ενημερωθούν για τις διαπραγματεύσεις με την COSCO, ενώ αύριο ο πρόεδρος του ΣΥΝ κ. Αλέξης Τσίπρας θα παραχωρήσει για το θέμα συνέντευξη Τύπου. Οι δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισαν «αόριστο» το πλαίσιο των διαπραγματεύσεων, ενώ ο κ. Δρίτσας υποστήριξε στο ΣΚΑΪ ότι η COSCO, όπως και η Hutchison, που συμμετείχαν στο διεθνή διαγωνισμό, έχουν κοινά οικονομικά συμφέροντα.

Τέλος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, κ. Γιώργος Πεταλωτής, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών και των ανταποκριτών ξένου Τύπου, δήλωσε, αναφερόμενος στο θέμα του λιμανιού: «Εμείς ως κυβέρνηση καταφέραμε, και αυτό είναι μια επιτυχία της νέας κυβέρνησης, να σταματήσουμε την απεργία των λιμενεργατών με τις νόμιμες ενέργειες φυσικά, αρχίζοντας ένα διάλογο μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. Αυτό που έχω να σας πω σήμερα, είναι ότι αρχίζει πάραυτα ο διάλογος μεταξύ ΟΛΠ και της ΣΕΠ και μάλιστα ό,τι αποφασιστεί θα ισχύει και αναδρομικά από 1η Οκτωβρίου του 2009. Βλέπουμε το τι συμβαίνει με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία έστειλε και επιστολή στην ελληνική κυβέρνηση με ένα πλήθος ερωτημάτων. Και αυτό που μπορούμε να δηλώσουμε σήμερα, είναι ότι στο τραπέζι των συζητήσεων μπαίνει η ανάπτυξη του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, το ρυθμιστικό και φορολογικό πλαίσιο, αλλά και τα εργασιακά ζητήματα τα οποία είναι σημαντικά για μας».

kathimerini.gr

Read more...
Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP