Πρώτη στην ευρωζώνη η Ελλάδα στις αυξήσεις τιμών στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης
Σταθερά την πρωτιά στις αυξήσεις τιμών σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης κρατά η Ελλάδα στην ευρωζώνη, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που επεξεργάστηκε το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτή για το Νοέμβριο.
Συγκεκριμένα, η Ελλάδα είναι πρώτη:
Στον πληθωρισμό με 2,1% όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0,5%.
Στις αυξήσεις των ειδών ένδυσης (2,8%), με δεύτερο το Βέλγιο με 0,9%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0%.
Στις αυξήσεις των ειδών υπόδησης (2,8%) και ακολουθεί η Αυστρία με 2,7%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0,7%.
Στις αυξήσεις για τις επισκευές οικιακών συσκευών (4,8%), με δεύτερη την Ισπανία με 4%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 2%.
Στις υπηρεσίες για επισκευή και συντήρηση κατοικίας με αύξηση 4%, με δεύτερη την Κύπρο με 3,5%, όταν ομέσος όρος στην ΕΕ είναι 1,7%.
Στον σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6%, με δεύτερη την Ιρλανδία με 8,3%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 4,1%.
Στις οδικές μεταφορές επιβατών με αύξηση 19,7%, με δεύτερη τη Μάλτα (5,2%), όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 3,2%.
tovima.gr
Συγκεκριμένα, η Ελλάδα είναι πρώτη:
Στον πληθωρισμό με 2,1% όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0,5%.
Στις αυξήσεις των ειδών ένδυσης (2,8%), με δεύτερο το Βέλγιο με 0,9%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0%.
Στις αυξήσεις των ειδών υπόδησης (2,8%) και ακολουθεί η Αυστρία με 2,7%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0,7%.
Στις αυξήσεις για τις επισκευές οικιακών συσκευών (4,8%), με δεύτερη την Ισπανία με 4%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 2%.
Στις υπηρεσίες για επισκευή και συντήρηση κατοικίας με αύξηση 4%, με δεύτερη την Κύπρο με 3,5%, όταν ομέσος όρος στην ΕΕ είναι 1,7%.
Στον σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6%, με δεύτερη την Ιρλανδία με 8,3%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 4,1%.
Στις οδικές μεταφορές επιβατών με αύξηση 19,7%, με δεύτερη τη Μάλτα (5,2%), όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 3,2%.
tovima.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου