Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Η νέα τουριστική καμπάνια της Ελλάδας στο εξωτερικό

Τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στο εξωτερικό, για το έτος 2009, παρουσίασε στο Μέγαρο Μουσικής ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστας Μαρκόπουλος, σε ειδική εκδήλωση. Την υλοποίηση της καμπάνιας, πραγματοποίησε η κοινοπραξία των διαφημιστικών εταιρειών ASHLEY & HOLMES και Karamella, όπως δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός, επεκτείνοντας έτσι τη συνεργασία που πέρυσι είχε ξεκινήσει.

Στη νέα καμπάνια διατηρήθηκε το λογότυπο «Greece The True Εxperience» αλλά και οι εννέα θεματικοί άξονες που προσδιόριζαν το ελληνικό τουριστικό προϊόν, ωστόσο αυτό εμπλουτίστηκε με το νέο σήμα Greece. 5000 Years Old που αυτό θα συνοδεύεται με το μήνυμα «Α Masterpiece you Can Afford». Ένα μήνυμα που τονίζει ότι ενώ η Ελλάδα είναι ένα αριστούργημα και μια χώρα προσιτή σε όλο τον κόσμο για να τη ζήσει και να την απολαύσει ο κάθε επισκέπτης.

Επίσης, στην ομιλία του ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης τόνισε ότι πρόκειται για μια δομημένη καμπάνια στην οποία ο θεατής, βλέπει ακούει και αισθάνεται Ελλάδα. «Η Ελλάδα δε φοβάται να καταδείξει την υπεροχή της έναντι των άλλων λαών», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Μαρκόπουλος.

Στη νέα καμπάνια, που διατηρήθηκε η στρατηγική της πολυμορφίας, ειδική αναφορά γίνεται στην Αθήνα αλλά και σε ειδικές μορφές τουρισμού, όπως αυτή του θρησκευτικού και του καταδυτικού. Τέλος, να τονιστεί ότι το Διαδίκτυο θα αποτελέσει και πεδίο έντονης προβολής της διαφημιστικής εκστρατείας της χώρας μας, με τον υπουργό να τονίζει ότι η παρουσία της Ελλάδας στους ιστοτόπους θα πολλαπλασιαστεί σε σχέση με άλλες χρονιές.

Τουριστική προβολή Θεσσαλονίκης

O υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστας Μαρκόπουλος μιλώντας χθες το βράδυ σε εκδήλωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη, στο δήμο Θερμαϊκού, ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ότι μέχρι τις Ευρωεκλογές θα έχει παραστεί σε συνεδρίαση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής της Θεσσαλονίκης.

Αντικείμενο της συνεδρίασης θα είναι ο σχεδιασμός της επικοινωνιακής προβολής της πόλης της Θεσσαλονίκης. Η πολιτική απόφαση της κυβέρνησης σε πλήρη συνεργασία με την αυτοδιοίκηση είναι να υλοποιηθεί μια διαφημιστική εκστρατεία για τη Θεσσαλονίκη η οποία θα αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πόλης και θα είναι στοχευμένη.

Η δράση του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης προστίθεται στη σειρά έργων που έχει υλοποιήσει η κυβέρνηση της ΝΔ τα τελευταία χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικά στη Θεσσαλονίκη.

Έργα που καταδεικνύουν το ισχυρό ενδιαφέρον του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και της κυβέρνησης για την ανάπτυξη της Β. Ελλάδος, στην πράξη και όχι στα λόγια.

kathimerini.gr

Υπουργέ δες το video ,,,,εδώ στην Κέρκυρα να δεις τουριστική ανάπτυξη που έχουμε

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP