Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Κ. Καραμανλής από τη Ζάκυνθο: «Δεν φεύγω, αυτά είναι άγχη άλλων»

Αποφασισμένος να παραμείνει για πολύ ακόμη στην ηγεσία της ΝΔ δήλωσε χθες από τη Ζάκυνθο ο Πρωθυπουργός, επιχειρώντας ταυτόχρονα, μιλώντας με προσωπικούς τόνους, να εξουδετερώσει τις εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν από τις διαρροές περί κόπωσής του και τις φήμες για αποχώρησή του σε περίπτωση εκλογικής ήττας.


«Εγνοια μου δεν είναι η καρέκλα και τα αξιώματα,

και είμαι αποφασισμένος να λέω όλη την αλήθεια χωρίς να με απασχολεί η πρόσκαιρη δημοσιότητα» τόνισε χθες ο κ. Καραμανλής ολοκληρώνοντας την περιοδεία του με ομιλία στο Μουσικό Γυμνάσιο της Ζακύνθου. «Δεν πρόκειται να χαϊδεύω αφτιά για να γίνομαι πρόσκαιρα αρεστός» είπε.


«Μου κάνατε την τιμή να με εκλέξετε δύο φορές πρωθυπουργό,


και την τιμή αυτή θα συνεχίσω να την ανταποδίδω με όλες μου τις δυνάμεις. Παλεύω και θα συνεχίσω να παλεύω ασταμάτητα για να βγει η χώρα από την κρίση. Πρώτη και τελευταία έγνοια μου, είναι να υπηρετώ το συλλογικό συμφέρον. Παίρνω και θα συνεχίσω να παίρνω όλες τις αποφάσεις που χρειάζονται» υπογράμμισε ο Πρωθυπουργός και απαντώντας στα σενάρια διαδοχολογίας σημείωσε:


«Ηξερα από την αρχή πως ο δρόμος θα είναι ανηφορικός και δύσκολος.


Αλλά είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω, χωρίς να ασχολούμαι με διαδόσεις. Αυτά είναι έγνοιες και άγχη άλλων. Δεν ασχολούμαι με πυροτεχνήματα, σενάρια και παρερμηνείες ανευθυνότητας. Παραμένω προσηλωμένος στην πολιτική και δεν θα διολισθήσω στην παραπολιτική. Θα συνεχίσω να υπηρετώ υπεύθυνα τον τόπο».


Για πρώτη φορά εξάλλου, σε περιοδεία του σε πόλη της περιφέρειας, ο Πρωθυπουργός περπάτησε στη Ζάκυνθο και ήλθε σε επαφή με τους πολίτες, διαβεβαιώνοντάς τους, σε στιχομυθίες που είχε μαζί τους, ότι θα παραμείνει στις επάλξεις και θα διασφαλίσει και τρίτη εκλογική νίκη για το κυβερνών κόμμα.

tovima.gr



Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP